torek, 7. januar 2014

Ranjeni otrok zahteva, da se mu bolečina prizna

Če mislite, da nas bo kdo rešil, osvobodil ter osmislil  in zapolnil praznino v našem življenju, ste v zmoti. Iz izkušnje vam povem, da nam nihče ne bo uredil življenja, če ne bomo sami poskrbeli za prebujenje in na ta način postali oseba, ki ne potrebuje drugega za preživetje. Stanje zaljubljenosti ne moremo stalno vzdrževati. Od časa do časa ga prebudimo, saj je to le spomin na katerem gradimo odnose in zveze.
Ker za sabo vlečemo prtljago bolečin iz otroštva, v sedanjem času ne znamo reagirati. Ranjeni otrok zahteva, da se mu bolečina prizna. Da bolečine priznavamo in občutimo, tapkalci pa vemo, da se jih težko sprejema v samoti in je mnogo lažje v dvoje, če ne celo v skupini. In notranji otrok bi bil pomirjen, če bi lahko izrazil zahteve in mnenja. Med tapkanjem pa jezo in bolečino izrazimo in šele potem lahko odrastemo.
Zato bo novo leto za marsikoga priložnost, da se poglablja vase in dovoli otroku v nas, da cepeta, se izraža in se zmrduje, če je treba. 

Primer za tapkanje na karate točki:
Čeprav se že vsa ta leta želim zaščitit pred neznanimi vzroki, ki mi jemljejo moč, si zaslužim, da odkrijem čimveč razlogov in nadoknadim zamujeno, se sprejemam takšna kakršna sem.
Čeprav sem začela tajiti svoje potrebe, ko so starši presodili, da sem prejela dovolj njihove pozornosti in prisotnosti, se sprejemam z vsemi njihovimi odločitvami.
Čeprav šele sedaj vem, da me moje potrebe osrečujejo in sem bolj mirna in zadovoljna se sprejemam tudi, če me vsi ne razumejo.
Po točkah:
ko tapkam sem srečna, mirna, zadovoljna, končno mi nekaj uspeva, čeprav nekateri ne sprejemajo mojega početja, ker mislijo, da morejo razumet, včasih ni treba razumet, spomnim se otroštva, bilo je veliko lepega, bilo je tudi veliko neprijetnega, bilo je brezbrižno, danes puščam pot bolečini in zmedenosti, naj splava na površje, ker razumem, da je edino to pot domov, je pot, kjer se srečata moja duša in ljubezen...

Tapkalci bodo razumeli,  ostalim pa naj bo to pisanje navdih, da se pozanimate, kako bi lahko prebudili ranjenega otroka v sebi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar