nedelja, 11. januar 2015

Zaupanje vase raste!

Ni mi treba zmagati, moram pa biti pošten. 
Ni mi treba uspeti, toda živeti moram v skladu s svojimi sposobnostmi.
(Abraham Lincoln)


Zaupanje je zelo pomembno čustvo še posebej pri vzgoji otrok, kar bi otroci morali začutiti ob starših. Ko starši vidijo otroka kot dobrega in sposobnega ter mu to skozi vedenje sporočajo, otrok do sebe razvije enako stališče. Tapkalci rečemo temu, da občutimo zaupanje vase. In nemalokrat ugotovimo med tapkalskim čiščenjem, da ni bilo dovolj te podpore. Zato težko najdemo to podporo v sebi. Najdemo več dvomov, kritike, zanikanja,... Najdemo samo stališče staršev in drugih avtoritet, ki so si pripisali moč nad nami.
Karate točka:
Kljub temu, da ne vem veliko o zaupanju, občutim, da ko sem bila otrok, ni bilo dovolj zaupanja, zato nisem razvila zaupanja vase, vendar se sprejemam z vsemi pomanjkljivostmi, ki jih lahko nadoknadim sedaj ko sem odrasla oseba. Čeprav je bilo veliko nezaupanja, kritiziranja in nesprejetosti, sprejemam to spoznanje kot odgovornost za širitev zaupanja vase in druge. Čeprav so mi povzročili zmedo med zaupanjem in nezaupanjem, se odločam, da popravim kar se  popraviti da in razvijem vero vase.
Po točkah:
Starši so otroku vzorec za vse druge ljudi,     če zaupam staršem,    zaupam tudi drugim ljudem,        nisem zaupala staršem,     nisem zaupala vase,      vedno so dvomili vame,       dvomila sem tudi sama,       predstava o meni je bila čisto popačena,      to sedaj zagotovo vem,       sem pač sprejela predstavo mojih staršev o meni,         tudi mojim staršem starši niso dovolj zaupali,     to nezaupanje so prenesli name,      napačno so me ocenili,     podcenjevali so me,    in gojila sem dvom vase in v druge,     primanjkovalo mi je samozaupanje in zaupanja v druge,    ker sem odrasla imam izbiro, da živim naprej in si ne zaupam,          lahko pa začnem negovat zaupanje,      zaupam sebi in drugim,     vsak dan bolj,        naučim odgovornega zaupanja tudi svoje otroke,  in sem hvaležna, da nisem pretirano sumničava,      dvome jemljem samo kot zdravo mejo,    za katero pa se lahko spet in spet odločam,       se odločam za zaupanje,    da pristopim v zaupanje odraslo in ohranim dostojanstvo sebi in drugim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar