nedelja, 1. junij 2014

Reči NE!

  • Čeprav sem jaz na vrsti samo za rojstni dan...
  • nikoli ne more nihče počakat...
  • največkrat nisem nikoli na vrsti...
  • strah me je, ampak dovolim telesu, da na varen način spusti iz svojega telesa te občutke...
  • strah me je, če bom naredila  po svoje, gledali me bodo grdo in si mislili, kaj si upam...
  • nobeden ne bo navdušen nad tem kar mislim naredit iz sebe...
  • jaz posledično ne bom imela opore...
  • pa sem jo imela kdaj ali si jo že cel čas želim...
  • mogoče me bodo vsi izločili in bom sama, vsi bodo razočarani nad mano, zato imam občutek, da bo težko...
  • končno se odločam reči NE svoji bolečini, občutkom in odzivom ljudi...
  • jaz nimam sposobnosti reči NE, ker se bojim, kaj bom povzročila...
  • mi ne znamo reči miren, odločen NE, ker je vedno lahko nekdo zgrožen, če rečeš NE...
  • čeprav vem, da bi bilo dobro  reči NE, jaz tega ne znam, ne zmorem, nimam prakse, skregano je z mojo logiko, vse drugo bi lahko rekla samo NE ne morem...
  • nimam nobenega znanja kako reči NE...
  • niti v šoli se nismo tega učili, to kar ne gojiš, ne moreš poznat...
  • kar tako reči NE, ne gre, je težko...
  • po navadi moram čist ponoret, da rečem NE in nazadnje se hočem še odkupit, če sem s tem komu kaj povzročila...
  • zato bom rajši še malo zdržala in bom pridna...
  • naj se vse mirno nalaga na moje telo, saj lahko še malo potrpim...
  • v vsakem primeru se imam jaz rada in se sprejemam, če bom kdaj znala rečt NE...
  • bi pa zelo rada vedla kako se reče NE in zraven ostaneš živ...
  • ni šans, da bi rekla NE in pri tem ostala živa, nepoškodovana, neprizadeta...
  • to se ne da, to je težko in zame nemogoče...
  • ne morem reči NE in se pri tem dobro  počutit...
  • mogoče bi poskusila, ampak se bojim, ker nimam te sposobnosti...
  • bi pa vsaj razmislila o tem...
  • lahko bi  poiskala še kakšno drugo možnost...
  • dobro bi bilo premislit, zakaj bi bila dvakrat prizadeta, ko rečem JA, pa mi je potem žal, ker to ne želim ali pa rečem NE pa se bojim kaj bo potem...
  • rada bi bila zadovoljna s tem, da imam možnost premislit in da imam dovolj časa za premislek...
  • hočem to priložnost da se odločim o drugih možnostih...
  • rabim sposobnost, da sprehodim svoje misli in se ne opiram več na to kako me je strah reči NE, saj so še druge možnosti...     
  • Lahko premislim, izbiram ali pa se odločim o tem, ko rečem NE in se sprejemam točno takšna kakršna sem in si odpustim, ker do sedaj nisem znala, saj sem v bistvu najboljše kar imam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar