nedelja, 3. maj 2015

Osamljenost

Misel je kot kopanje vodnjaka - voda je najprej kalna,
nato pa se počasi zbistri.
(Kitajska modrost)


Smo lahko sami sebi najboljša družba? Ali neuspešno, hrepeneče ali celo panično to iščemo pri drugih? Ali smo v zvezi in neprimernih odnosih samo zato, ker nočemo biti sami? O osamljenosti in samoti sem že enkrat pisala. Gre lahko za veliko razliko v očeh tapkalca. Sam človek uživa v svoji družbi, v samoti, ker se lahko pogrezne v notranji svet in ga odkriva. To počnemo strastni tapkalci. Osamljenost pa boli, ker ni pravega stika s samim seboj. Osamljeni se počutimo, ko smo neljubljeni, zavrnjeni, sami, nas je strah.
Karate točka:
Čeprav se počutim osamljeno, ker ne obvladam veščin povezovanja z drugimi ljudmi, sprejemam osamljenost in sebe, kot izhodišče, da se povežem s seboj. Čeprav se ne znam povezat sama s seboj, ker se osredotočam na svet okoli sebe in vidim, kako mu ne ustrezam, se sprejemam takšna kot sem in se skupaj s tapkanjem učim odkrivati svoj notranji svet. Čeprav še nimam globljega stika s seboj, ker mi morda manjka ustvarjalnost, se sprejemam takšna kot sem in se imam rada.
Po točkah:
Osamljenost,     osamljenost me sili v slabe odnose,      v povprečne odnose,      v odnosih sem samo zato, da nisem sama,        se mi zdi, da je to slaba odločitev,     ti občutki so z menoj že od malih nog,       strah me je, da bi ostala sama in neljubljena,         živim v odnosih, ki me ne izpolnjujejo,         nezadovoljna sem z drugimi in s seboj,        nesrečni občutki,      osredotočena sem na pripadnost v drugem,       na mnenje v drugem,        na ljubezen v drugem,     pričakujem sprejetost, priljubljenost in ljubljenost,      imam pa izbiro, da se osredotočim nase,      koliko tega si dam sama,       koliko se dejansko sprejemam,       koliko v resnici ljubim sebe in si dajem to kar pričakujem od drugih,        lahko se odločim, da najprej poskrbim končno zame,         poiščem globlji stik s seboj,        lahko najprej tapkam, da se nimam dovolj rada,        in prinesem novo odločitev,        lahko se odločim, da živim najprej zase,     izberem lahko, da se ne primerjam z drugimi,     da sem dovolj dobra na mnogih področjih,        dovolim si jezo in tapkam,        lahko se naučim uživati sama s seboj,     odločam se, da si podarim to,      podarim si to, kar hrepeneče iščem pri drugih,       v trenutku mi bo bolje, če si to podarim,      odločam se, da sem v spremembi do sebe,         sama sebi sem najboljša družba,      cenim se in spoštujem,       ko se zgubim ali zaidem s poti, lahko tapkam,       odločam se, da ne potrebujem soglasja drugih,     hvaležna sem, ker imam nov, drugačen pristop do življenja       in premišljeno lahko začnem nadzorovat misli,                   ter imam svobodnejši in varnejši občutek o odnosih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar