nedelja, 12. april 2015

Denar

Nekaterim ljudem manjka samo denar,
da bi bili pošteni. (Carlo Dossi)

Pozdravljeni!

Danes želim uvesti, ker imam izbiro in se lahko odločim drugače, post na pritoževanje, da nimam dovolj denarja, da sem dolžna in da sem v pomanjkanju. Glede na to, da že toliko vem o moči svojih misli, lahko tudi v denarnem dotoku spremenim mišljenja, ki upravljajo z mojimi pričakovanji, saj imam to kar pričakujem in ne to kar želim in si zaslužim. Menda nam sploh ni treba vedet od kod bo prišel. No pa poglejmo kako to zgleda, če tapkaš in pričakuješ denar.

Karate točka:
Čeprav vlada v družbi prepričanje o pomanjkanju, vsi živijo težko in je recesija ni treba, da tudi jaz to doživljam tako, sprejemam pa del sebe, ki ne zmore zaslužiti več denarja. Čeprav želim imeti več denarja, sprejemam to svojo željo in razumem, da nisem zato pohlepna. Kljub temu, da ne čutim tekoče energije denarja med menoj in svetom, sprejemam to oviro kot proces učenja.
Po točkah:
Denar,     pričakujem denar,        čakam denar,        skozi denar se učim dajati in sprejemati,       odgovornost med menoj in denarjem,    odgovornost ni škrtost in krutost,      odgovornost je spoštovanje do česarkoli,     denar je nekaj intimnega,      med seboj težko govorimo o denarju v superlativih,     denar kontrolira moje življenje,      ker hodim v službo zaradi denarja,        odločam se, da filtriram misli,       v službo bi morala zato ker me veseli,       na ta način bi jaz kontrolirala denar,      nič na tem svetu mi ni treba zaslužiti,      imam pravico, da živim na planetu obilja,     kljub temu, da nisem od staršev prejela samospoštovanja,     niti samozaupanja,     očitki so me naredili bolj nesposobno,     potrebovala sem podporo in zaupanje,      danes imam dovolj podpore za rast in razvoj,       rada imam ljudi, ki me podpirajo in mi zaupajo,    hvaležna sem in rada imam,       to kar imam rada ima rado mene,       če hočem nekaj imet, lahko to postanem,    če želim vodo, sem voda,      če želim ljubezen, sem ljubezen,     želim imet denar, zato sem denar,     razmišljam in obnašam se kot bogataš,     vstopam v to stanje,      obnašam se, kot da je že,      jaz sem dober človek,       dobri ljudje morajo imeti veliko denarja,      da z njim lahko delamo dobre stvari,     da z viškom pomagamo tistim, ki pomoč potrebujejo,      ni mi samo za moje potrebe,    denar je potreben, da živim svoje najboljše življenje,     denar prinese svobodo in zmanjša stres,    denar omogoča, da lepo skrbim za tiste, ki jih imam rada.

Ni komentarjev:

Objavite komentar