nedelja, 25. maj 2014

Tapkanje je most

S tapkanjem ali morda katero drugo tehniko, lahko dosežemo mavrični most v novo resničnost. Energijo telesa poskusimo začutiti tako, da se za nekaj trenutkov poglobimo vase in si povemo:
 
Imam možnost izbire, posvetim se lahko temu kar želim in sledi lahko tapkanje:
  • Povežem se z vsemi obveznostmi, ki jih imam danes
  • Izbiram, da je danes čudovit dan z vsemi okoliščinami
  • Obožujem svoje delo, rada se imam, v vsakem trenutku sem na pravem mestu
  • Izbiram, da sem močna, zdrava, da ljubim in da sem ljubljena
  • Današnji dan bo čudovit, izbiram, da se odlično počutim v svojem telesu in zato bo danes čudovit dan
  • Izbiram, da sem polna življenja in da sem ob pravem trenutku na pravem mestu
  • V vsem vidim priložnost in privlačim vse dobro
  • Počutim se odlično in polno energije ter se obožujem takšno kakršna sem
  • Veselim se ker je pred menoj lep dan in mi bo šlo dobro
  • Izbiram, da sem polna življenje zato bo dan čudovit
  • Mislim pozitivne misli, obožujem današnji dan
  • (pa še za čebelarje) Odločam se, da imajo moje čebelje družine dovolj paše in ugodne vremenske pogoje
Ker pa moje telo ni neumno in tapkalci vemo, da je treba iz sebe spustit pretekla prepričanja, si lahko damo izbiro in dovoljenje ter odločitve, da mislimo tako kot je in se z vso pravico počutim tudi slabo.
Vzemi se v roke in odidi v prostor, kjer imaš mir, vodo in robčke in tapkaj, tapkaj,...

Ni komentarjev:

Objavite komentar