nedelja, 23. marec 2014

Sprejemam se točno takšna, kakršna sem.

Tapkalci dobro vemo, da ni nič lažjega, saj gre samo za sprejemanje, da nismo popolni. Na ta način sprejemamo napake, čustvene vzpone in padce, slabosti, šibke točke in vse ostalo. Ni se vredno dajati v nič zaradi nekaj napak. Smo rezultat vsega, kar se nam je zgodilo. Mi vsi smo samo ljudje, kar pomeni, da smo precej zapletena bitja. Smo polni življenja, strahov, grehov, občasnih muh, napak, slabe volje, nesramnosti, odklonov, negotovosti, ponavljanj,...
Nihče od nas ne bo nikoli popoln. Kot rečeno izhajamo iz tega, kar imamo in kar smo, nato pa se lahko vsak dan odločimo, da si prizadevamo za nekaj boljšega. In to je največ, kar lahko zahtevamo od sebe, da se odločimo. Da smo budni in se zavedamo, da smo pripravljeni narediti, kar je prav in se celo sprijazniti, da nam kakšen dan ne bo uspelo. Prišli bodo dnevi, ko bomo strašno daleč od svojega cilja. A s tem ni nič narobe. Imamo izbiro, da se poberemo in začnemo znova. Moramo se sprijazniti, da nam tu in tam ne bo uspelo, ker sem samo človek. Za tapkalce je vedno priložnost, da postanejo drugačni, da gredo v lastno želeno smer. Sprejemamo, da smo, kar smo. Trudimo se po svojih najboljših močeh in za to si lahko celo čestitamo.

Karate točka:
Čeprav si močno želim bit popolna vem, da to ni v skladu z mojimi potrebami, se sprejemam točno takšna kot sem.
Čeprav ima ta popolnost čisto nekje drugje svoje korenine, jo sprejemam kot del družbenega prepričanja, ki mi  narekuje, kaj je dobro zame, sprejemam to, da sem del družbe in mi ni treba sprejemati njihovih norm, ker edino jaz vem, kaj je dobro zame.
Čeprav samo družbi koristi, da sem popolno vitka, izobražena, pod nadzorom in je to merilo s katerim ocenjujejo kako mi gre, kaj počnem in kam grem, sprejemam sebe kot pomanjkljivo bitje, ki mu paše, da ostane zvesto sebi in ne drugim.
Po točkah:
Iskreno se imam rada, takšna kot sem, sem najboljša in neponovljiva verzija človeka, ki ve kaj potrebuje, kaj čuti, ki ve kaj mi je lepo in kaj mi paše, sem res dragocena zase, ni mi nujno obdržat zainteresiranost drugih ljudi, ni mi treba, da sem seksi in atraktivna za druge osebe, ni mi treba podpirati ljudi, ki so nezainteresirani, lahko se odločim in sprejmem, da sem kar sem, da imam kar imam in da to lahko izboljšam, da se poglabljam vase in osrečujem sama sebe, ker na ta način bo imel tudi svet veliko od mene.

Ni komentarjev:

Objavite komentar